23 d'abril Donnie Darko – La filosofia de Roberta Sparrow temps de viatge
La pel·lícula Donnie Darko Va marcar una manera diferent de fer pel·lícules sobre la Temps de viatge l'any 2001. De la mà del seu director i guionista Richard Kelly, estem parlant de un film d'intriga, misteri i càrrega bastant surrealista. A més de tenir un 7,4 en Pro!
Donnie és un noi americà dotat amb gran intel·ligència i la imaginació. Després d'escapar miraculosament una mort gairebé segura, comença a patir al·lucinacions que porten a actuar com mai us hagueu imaginat i a descobrir un món estrany a la seva al voltant.
En certa manera, la trama avança gràcies al descobriment d'un llibre; La filosofia de viatges Roberta Sparrow temps. Puedes encontrar nuestro libro de ensayo de la filosofía del viaje en el tiempo aquí
Així viatger, si ets un amant de les curiositats de cinema, llibre de privilegi que hem aconseguit traduir i podem presentar-li sota. Això també ajuda a entendre millor la pel·lícula.
Podem dir que és un llibre de ficció i que els capítols intermedis perdent segurament no existeixen, per què aquesta estructura es va elevar a entendre que era un contingut més extensa. I és que el llibre s'ha convertit en un clàssic que sovint fa referència quan es parla sobre el tema.
Amb algunes il·lustracions anatòmiques en les quals podem veure parts del cos humà, relacionat amb altres dimensions i pensaments abstractes basats, fa una barreja perfecta entre pseudofilosofia imaginari i cartellera de cinema. Recomano a que vostè gaudir el text abans de veure la pel·lícula.
Estàs preparat? Enceneu el mesurador de divergència que aquí podem anar!
La filosofia del temps de viatge
(Traducció de llibre de Roberta Sparrow)
Realitat i el somni. Sempre la barrera entre dos avions ha ondulat com una platja sota la lluna. De vegades l'ésser humà ha estat capaç de saltar a l'aigua i nedar per arribar a l'argent reflecteix les ones.
Roberta Ann Pardal d'octubre de 1944
Pròleg
M'agradaria donar les gràcies a les germanes del capítol de Sant Joan a Alexandria, Virginia, pel seu suport en la meva decisió. Per la gràcia de Déu, són:
La germana Eleanor Lewis
Germana Francesca Godard
La germana Helen Davis
La germana Catherine Arnorld
Germana Mary Lee llacuna
La germana Virginia Wessed
El propòsit d'aquest llibre és per ser utilitzat com una guia simple i directe en un moment de gran perill.
Prego que això és només una obra de ficció.
Si no és així, llavors vaig a pregar per tu, el lector d'aquest llibre.
Si estic viu encara quan les vicissituds que anuncien en aquestes pàgines, espero que trobar fins que sigui massa tard.
Roberta Ann Pardal
D'octubre de 1944
Capítol un: l'univers tangent
L'univers primari és ple de gran perill. Guerres, plagues, escassetat i les catàstrofes naturals són comuns. Mort ve per a tots nosaltres.
La quarta dimensió del temps és una construcció estable, que no és impenetrable.
Els incidents quan el teixit de la quarta dimensió corrompuda són molt rars. Si vostè ha de posar un univers tangent, serà altament inestable, per no més de un parell de setmanes.
Finalment col·lapsar-se, formant un forat negre amb l'univers primari capaç de destruir tota existència.
Capítol dos: l'aigua i el metall
L'aigua i el metall són els elements claus del viatge en el temps.
L'aigua és l'element barrera per a la construcció de portals temps utilitzat com passarel·les entre universos en el vòrtex tangent.
Metall és l'element de transició per a la construcció d'artefactes de vaixell.
Capítol 4: L'artefacte i vius
Quan vostè posa un univers tangent, viuen a prop del vòrtex es trobaran a l'epicentre d'un món nou perillós.
Els artefactes són el primer senyal que un univers tangent ha tingut lloc
Si teniu un artefacte, la voluntat de viure de rebre amb gran interès i curiositat. Els artefactes es realitzen de metall, com la punta de fletxa de l'antiga civilització Maia, o una espasa de metall de l'edat mitjana europea.
Artefactes va tornar a l'univers primària sovint estan vinculats a la iconografia religiosa, ja que la seva presència a la terra sembla desafiar explicació lògica.
La intervenció divina és conegut com la conclusió lògica només per la presència de l'aparell.
Capítol 6: el receptor viu
El receptor viu és elegit per guiar l'artefacte a una posició per al seu viatge de retorn a l'univers primari.
Ningú sap com o per què s'escull un destinatari.
El receptor viu sovint és beneït amb poders de la quarta dimensió. Aquests inclouen l'augment de la força, telekinesis, control mental i capacitat d'evocar foc i aigua.
El receptor viu és sovint turmentat per somnis aterridores, visions i al·lucinacions auditives durant el seu temps en l'univers tangent.
L'entorn de l'auricular de vida, conegut com el maneig, tinc por i intenta destruir-lo.
Capítol setè: la vivents manipulat
El manipulat viuen normalment són veïns i amics del receptor de la vida.
Són propensos a l'irracional, el comportament estrany i sovint violent. Aquest és el resultat de la seva tasca és ajudar el destinatari viu en el retorn de l'artefacte a l'univers primari lamentable.
La voluntat d'estar manipulada fer res per salvar-lo de l'oblit.
Desè capítol: morts manipulades
Manipulades morts són més poderosos que el receptor de la vida. Si una persona mor dins la dimensió tangent, estan en contacte amb el receptor de vida a través de la construcció de la quarta dimensió.
La construcció de la quarta dimensió es fa d'aigua.
Manipulades morts manejat el receptor viu mitjançant la construcció de la quarta dimensió (vegeu annexos A i B).
Manipulades morts normalment tendeix una trampa de garantia per al receptor de vida per assegurar-se que l'aparell es retorna amb seguretat a l'univers primari.
Si el parany de garantia té èxit, el receptor de la vida es queda sense opció i cal utilitzar els seus poders de la quarta dimensió per enviar el mecanisme en el temps a l'univers primari fins el forat negre es col·lapsa sobre si mateix.
Capítol dotze: somnis
Quan la Manipulados Estela cap amunt de l'estada a l'univers tangent, són normalment aterrits en somnis a causa de l'experiència. Molts no ho recordarà. Aquells que recorden l'estada en general es veuen aclaparats amb profunda remordiment per les accions compromeses enterrat dins els seus somnis, només proves físiques enterrat dins de l'aparell mateix, tot el que ens recorden el món perdut.
Mites ancestrals ens diuen que maies guerrers van ser assassinats per arrowheads que havien caigut des d'un penya-segat, on havia no un soldat, ni enemic que es podria trobar.
Estem parlant de cavallers medievals empalados misteriosament espases que no havia estat construïda encara.
Estem dient que aquestes coses passen per una raó.
Final del original text.
Vegades hem pensat sobre la moralitat de la viatjar en el temps en el nostre blog, encara que el text anterior no afecta les conseqüències o l'ètica de les accions que podem incorporar a la Cronologia d'esdevenimentsPotser seria interessant abordar el tema d'una perspectiva més filosòfic. I potser podem fer-ho més tard!
### Actualización 2021 ###
¡Estamos de enhorabuena Viajero!
Si te apasiona La Filosofía del Viaje en el Tiempo, hemos creado un libro de ensayo totalmente original y técnico sobre directrices éticas para Viajeros en el Tiempo, y además incluye un breve método para Viajar en el Tiempo.
En el siguiente libro de ensayo que hemos creado podrás encontrar lo siguiente:
Ensayo filosófico sobre las implicaciones del Viaje en el Tiempo. Directrices para Viajeros, nociones sobre la concurrencia de la realidad y método para Viajar en el Tiempo.
La filosofía del viaje en el tiempo pretende servir unos preceptos y una serie de leyes que puedan ayudar a todo Viatger en el temps a alcanzar y comprender la verdad del mundo en el que se encuentra.
Esta Filosofía del Viaje en el Tiempo es atemporal, justa, leal y veraz y dispone de las siguientes secciones
- Pretensión de la filosofía temporal
- La verdad ajena al tiempo, inmutable, intransferible.
- Condiciones de la verdad
- Metodología de la lucidez
- Declaración de Voluntades
- Naturaleza del Viaje en el Tiempo
- Finalidad acerca del Viaje en el Tiempo
- Concurrencia y Destino
- Afrontar la Concurrencia
- Propósito, Identidad y Concurrencia
- Método para Viajar en el Tiempo
- Conclusiones Finales
- Relacionados
Puedes encontrar el libro de la Filosofía del Viaje en el Tiempo en Amazon:
*Se trata de un breve pero denso tratado que marca unas directrices y sienta las bases éticas para toda persona que Viaje en el Tiempo.
*Nuestra intención al facilitar este ensayo es poner al alcance de todo interesado la capacidad de obtener un enfoque sólido y técnico, así como entender las implicaciones filosóficas sobre la concurrencia temporal o predestinación.
Además con su adquisición estarás sustentando la comunidad de Viajeros en el Tiempo y ayudando a que sigamos ofreciéndote contenido práctico, de calidad y original. Acción que agradecemos enormemente, ya que sin ayuda como la tuya todo esto no sería posible.
Puedes leerlo aquí.
### Fin actualización ###
Una pel·lícula curiosa veritat i el que no saben és que hi ha una seqüela llançat el 2009 directament a crida de vídeo S. Darkoque se centra en Samantha, la germana menor de Donnie Darko, que és una mica com set anys després dels esdeveniments d'aquesta pel·lícula. Així que ja té pla de diumenge a la tarda!
Històries per passar una bona estona.
Coneixes altres textos de ficció similars? Us animo a compartir les seves opinions o li agrada, així que ajudar-nos a continuar movent el blog.
Gràcies per ser-hi viatger i fins el pròxim post!
Huber callejas
Publicat a les 17:38 h, 24 d'abrilInteressant……Per sort o no acabats v3re p3li donnie d……i vaig veure la seva seqüela…ara que la primera vegada que veia…no ho entendi …ara sí…amb aquest preàmbul…Gràcies
Bryan venegas
Posted at 20:53h, 20 DecemberSi quieres saber sobre viajes en el tiempo por dónde empiezas ?
ᐉ Explicación del Final de Donnie Darko | Reseña y Crítica
Posted at 10:13h, 28 September[…] Donnie Darko. Todo el entramado de los viajes en el tiempo se basa en un libro ficticio llamado “La filosofía de los viajes en el tiempo”, escrito por Roberta Sparrow; autora que es un personaje de la cinta a la que también la […]